دایی: امیدوارم مدیر فوتبال ایران کسی باشد که خودش تصمیم بگیرد
تاريخ : یک شنبه 29 / 10 / 1391برچسب:, | 13:51 | نویسنده : کاوه و آرش

وی در مورد حضور مهدی تاج به عنوان سرپرست سازمان لیگ و اینکه اعلام کرده قصد دارد مسابقات را بدون وقفه برگزار کند، عنوان کرد: اگر این اتفاق بیافتد مطمئناً در کیفیت بازی ها تأثیر می گذارد، وقفه های لیگ هم از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ برنامه ریزی تیم را دچار مشکل می کند، البته نمی دانم چه کسانی اضافه شدند و چه کسانی رفته اند امیدوارم این اتفاقات مثبت باشد و برای هرکسی که می آید آرزوی موفقیت می کنم.

 

دایی در پاسخ به این سوال که خیلی ها انتقاد می کنند چرا شخصیتی مثل او که در مراسم انتخاب بهترین بازیکن جهان شرکت می کند اما در مسائل مدیریتی فوتبال ایران جایی ندارد، اظهار داشت: دوست ندارم داخل مسائل مدیریتی شوم و این مسئله مورد علاقه من نیست البته شرایط به شکلی است که کسی مثل دایی بیاید و کمک کند .

 

دایی در پاسخ به این سوال کهنمی دهد ، عنوان کرد: مدت زیادی از این اتفاقات گذشته و نباید به آنها دامن بزنیم، اگر کفاشیان جوابی به صحبت های من داشت حتماً پاسخ می داد، من اگر حرفی می زنم حتماً ادله ای دارم. چندین سا چرا کفاشیان جوابی به اظهارات وی درمورد چگونگی برکناری اش از تیم ملی رال از آن اتفاقات گذشته و نباید نبش قبر کنیم، امیدوارم در فوتبال ما کسی حضور داشته باشد که تصمیمات را خودش به شکل فوتبالی بگیرد نه اینکه تصمیم هایش تحت تأثیر عوامل دیگر باشد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ